čtvrtek 7. listopadu 2013

První a zároveň úvodní.

Tak a je to tady. Po.. no hodně letech znovu mám blog.

Vlastně už jsem jich pár měla, asi jako takřka každý. Teda hlavně v pubertálních letech. Ten první byl dokonce i docela úspěšný. Popravdě už si asi nepamatuju co jsem na něj psala. Ale hádám, že za výtvory třináctileté Míši bych se dneska asi hambou propadla až do sklepa.  Ty další nepřežily prvních pár dní. Prostě jsem na ně přestala přispívat.

Doufám, že tentokrát mi to zapálení vydrží o něco déle než obvykle. Minimálně jen proto, že jsem našla užasný vánoční pozadí. Ač je to malicherné i to člověka dokáže namotivovat. Teda, ono těch motivací je asi víc. Mimo jiné můj skvělý kamarád Kája, který se mě do toho snaží vtáhnout už nějakou dobu.

Zaregistrovala jsem, že dnes se blogy řadí do kategorií jako beauty, fashion, lifestyle a kdo ví co. To ode mě moc nečekejte, tohle jde vcelku mimo mě. Jsem člověk, který si obleče to co má vyprané a v čem mu je dobře, ne aby vypadal jako hvezda modního mola. Budou se tu objevovat především moje myšlenkové pochody, postřehy, názory, věci co mě zaujaly nebo naopak nezujaly.

PS: Má mysl není zase až tak chorá, ale prostě to zní efektně. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat